2009. március 20., péntek

érezd, amit én most érzek, az nem több, csak szenvedély
hát lássam, mutasd meg bátran, hogy a tested lázban, az majd elég..

majka-érezd. drága Máté küldte át, mert a sok gyökérnek, akik msnen vannak, egyiknek se volt me
g..:D SZÉGYEN

mai napom olyan átlagosnak nem mondható, és nem is találok rá szavakat. első órában matek tz volt, amiből kb semmit se tudtam. GRAT magamnak *tapsitapsi* xD
aztán harmadikba angol helyett lyukas
. egyik tanár se tudta betolni a seggét szerencsére:D
tesin röpi az szószerint überjó volt(Y) meg is dicsért a vénember(H)
utolsó órám elmaradt:D köszönöm Edit tanárnő, hogy 2hétig Dominikán sütteti magát;)

hazaértem és egyből olvastam az alkonyatot, úgy laza 200oldalt:D utána szokásszerint gép előtt kötöttem ki. végre beszéltem Brigivel, Zsoltival és Páttivel akikkel kb karácsony óta nem volt alkalmam:D megmondom őszintén virult a fejem:) annyira bolondok xD
megnéztem kedvencek temet
őjét megint. esküszöm félelmetes xD most megy szüleimnél tv és angolul meg kínaiul beszélnek, elképzelésem sincs róla mi lehet az :ooo de annyira unalmas az egész. minden, a napok, a hetek.áhhhh
jövőhét pénteken veszek converse cipőt<3>am? okéé.

na vélemény? szerintem egész jó.
lényeg a lényeg most álmos vagyok, úgyhogy respect belétek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése